Wednesday, June 22, 2005

MINT

Kelmarin g meeting kat MINT(Malaysian Institute of Nuclear Technology Research) . sampai je kat KLIA, bos sewa keta perdana..waaa ni first time naik perdana V6 ni..bleh tahan. kat plaza tol dapat la tiket tol tu..bos letak tiket tu kat tempat letak minuman bawah CD player. aku duk rasa dah sesuatu akan terjadi. sebelum nak sampai je plaza tol bangi, bos tanya "mana tiket tol td?", alamak..dah tak dak kat tempat td..huhuhu mesti dah masuk dalam tu..hahah berhenti tepi jalan..apa lagi..kerja mengopek dashboard pun dimulakan la..setelah usaha lain gagal. akhirnya..setelah bersusah payah..dapat jugak keluarkan tiket tol tu..ampehs ja...

lunch smlm kat alamanda putrajaya..tu la first time aku sampai kat situ..makan kat Cozy aapotah namanya, aku tatau nak makan apa..amik set lunch je la senang..perut aku ni lain sket..tak leh makan mende pelik2..nanti ada jugak yg kuar balik...

suasana meeting ngantuk+bosan..hahhaha layan je la diorang tu meeting. lepas meeting je terus shoot ke KLIA, flight kul 815 mlm. masa dalam flight ni la duk sembang ngan bos n kak su, tajuk nak wat master..macam2 topik yg kuar..aku mcm semangat je..ntah la..tengok la nanti camne.. nak kena workout dulu wat proposal..huhuhu dah la tu..letih dah menaip ni..nanti sambung aaa..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home